Kategorier
Reklam & Design

Reklam / Läkerol

 
För två veckor sedan hölls Stockholm Media Week på China Teatern och jag var där och lyssnade på föreläsningar en av eftermiddagarna. Det delades även ut pris för Årets Kampanj och Läkerol’s ”Let’s Talk” var en av de nominerade. Kampanjen vann inget pris men jag gillar den och tycker absolut att den förtjänade sin nominering.
 
För er som missat så har Läkerol lanserat en app som heter ”Let’s Talk” som kopplar samman en person som pratar flytande svenska med någon som vill lära sig språket bättre. Det är en smart och kul idé! Man fyller i sina intressen och blir matchad med någon som man kan chatta eller prata med. Jag har inte laddat ner appen själv ännu men 35 000 andra har gjort det, så jag blir såklart nyfiken. Filmen om Amjad och Rickard är väldigt gripande, speciellt orden: ”Att bara ha någon att prata svenska med betyder jättemycket, men att ha en vän betyder allt”.
 
I detta inlägg förekommer reklam från Läkerol.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *